Yippie K-Yay Mothaf*cka

Idag har jag varit en slags TV slav. Eller nja, mycket sova också. AIK är tillbaka på Råsunda igen och nästa helg startar Allsvenskan *ME LIKE*. Nästa helg kommer även min pojkvän och hälsar på =)
Hmm har tagit en tripp till doktorn också och kan iallafall säga att jag får penicillin som plåster på såren för det jag har för tillfället. Men jag klagar inte, medicin är man ju inte direkt ovan vid.

Just det, lite update från fredagens bak. Negerkakan överlevde inte heller, han stelnades till döds i min ugn (som en liten jude hähä). Känner att min förmåga att baka långsamt börjar dö ut.

Iallafall idag (söndag) ska jag bannemig inte bara sitta hemma och slöa och få söndagsångest. Jag ska upp tidigt, faktiskt om 8 h, se på fotbollsmatch i Vallentuna, fika med en norsk och en dansk, gå på promenad med mor min, packa ner alla saker på mitt rum som börjar likna ett koncentrationsläger och sedan börja tagga inför skola igen tjoohooooo aah ironin bara sprutar genom mig!

Men innan min 8 timmars sömn ska jag se på Inglorious Basterds. Har velat se den i typ mer än ett halvår men har aldrig vågat ta steget. Men inatt, då händer det! Jag ska bli en kvinna! Jag ska dissa sniiigga Tom Cruise på fyran för Brad Pitt på en rulle. Vi får se hur mycket jag kommer ångra det sen.
Peace Out Bro's, eran Julia Pitt Cruise

Nej! Tom Cruise tar fan hem den här snyggtävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0