Men det är fint!

Oj, vad Gud inte gillar mig idag. Vaknade med häfta efter en av de värstaste och barnsligaste mardrömmarna någonsin!!!, det här året. En dinosaurie rymde från en Statoil mack (?) och löpte amok i Stockholm och käkade människor. Dinot bara växte och växte och himlen blev röd. Sedan vaknade jag skakis och kollade kvickt ut genom fönstret, men såg bara lite maffiafajter, no big deal whatsoevah!

Iallafall dagens planer har varit aaatt
* Packa ur Tysklandsväskan
* Baka förjävla goda negerbollar
* Ta en förjävla härlig dusch
* Baka en förjävligt kladdig negerkaka
* Hämta syrran från Arlanda
* Utgång

Kan väl säga såhär att väskan står opackad och börjar lukta Brattwurst, negerbollarna dog av AIDS så dom gav jag upp, duschen lockar inte för jag försöker leva mig in i min nya franska livstil, negerkakan kokar i ugnen och börjar se ut som ett överlevande offer från Tjernobyl och det skulle verkligen inte förvåna mig om Douglas kommer ut med tre kameler från flygplanet och förklarar snabbt att deras käftar inte glappar lika mycket som Alexs.

Mitt sista levande hopp är att kvällen blir trevlig och att negerkakan smakar gott ändå.


HEJDÅ ALLA GLADA! ERAN GULIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0