lat kanske ?

Lampaard säger:
jorå   rätt drygt bara att polisen kom två gånger
Sofia säger:
ahaaa love polisen
Lampaard säger:
aa kääärlek
då försvann alla fort som fasiken haha
så fort dom drog bara strömmade alla tillbaka igen
Sofia säger:
hahahahha man ska ju stanna och snacka med polisen, de är cool
Lampaard säger:
aa david knöt lite kontakter med snutarna
Sofia säger:
åh sött
Lampaard säger:
jag bara vandrade  fram och tillbaka och vänta på¨att dom skulle dra
Sofia säger:
hahaha bra drag
jag brukar softa lite orkar int stressa iväg
Lampaard säger:
nee jag är inte den som springer när polisen kommer
Sofia säger:
inte jag heller
Lampaard säger:
hade jag inte varit så lat hade jag säkert gjort det xD
Sofia säger:
eller jag är inte den som springer överhuvudtaget
Lampaard säger:
haha me neither ^^
enda gången jag springer är efter en boll
annars aldrig
möjligtvis till ett tåg, men det inträffar ytterst sällan
jag står hellre och softar i 30 min än kubbar som en jude
Lampaard säger:
jorå   rätt drygt bara att polisen kom två gånger
Sofia säger:
ahaaa love polisen
Lampaard säger:
aa kääärlek
då försvann alla fort som fasiken haha
så fort dom drog bara strömmade alla tillbaka igen
Sofia säger:
hahahahha man ska ju stanna och snacka med polisen, de är cool
Lampaard säger:
aa david knöt lite kontakter med snutarna
Sofia säger:
åh sött
Lampaard säger:
jag bara vandrade  fram och tillbaka och vänta på¨att dom skulle dra
Sofia säger:
hahaha bra drag
jag brukar softa lite orkar int stressa iväg
Lampaard säger:
nee jag är inte den som springer när polisen kommer
Sofia säger:
inte jag heller
Lampaard säger:
hade jag inte varit så lat hade jag säkert gjort det xD
Sofia säger:
eller jag är inte den som springer överhuvudtaget
Lampaard säger:
haha me neither ^^
enda gången jag springer är efter en boll
annars aldrig
möjligtvis till ett tåg, men det inträffar ytterst sällan
jag står hellre och softar i 30 min än kubbar som en jude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0