Vi går in i ett nytt årtionde

Nyår började som sagt bra. Middagen var trevlig och väldigt god. Många galna bilder togs och stämningen var najs :) Sedan drog jag, Norsken & Dansken till en viss Lager. Där var det fullt ös. Jag satte mig direkt ner vid ölspelet höhö. Sedan träffa jag mina favoritexskolkamrater Pernillorna & Cissi. Kommer inte riktigt ihåg vad som sades men minns skratt, skratt och skratt. Men som sagt, det finns ju alltid svarta Pettrar som ska förstöra stämningen. Dom öste in vid halv tolv och man kan säga att det blev packat därinne. Liksom 94'or och 95'or var där??? Det blev bara knasigt så alla blev utskickade till härliga 18- värmen. Tolvslaget kom och det blev massa kramar och pussar. Efter typ 40minuters ihjälfrysande drog jag och flickorna till centrum. Haha jag svor och skrev hat sms som inte kom fram som tur var. Men klart man blir arg när folk ska förstöra.

Hade egentligen velat spendera kvällen tillsammans med gänget på någon fest som inte spårade men vi var typ 10 pers och det är väl inte många som är så lockade till att ta in så många :/ Och dom andra skiljdes åt och det är ju ännu tristare.

Mitt tåg var dessutom 10min försent så jag stod själv och halvsov i centrum. När jag väl kom hem kastade jag mig i min varma härliga säng och somnade till slut med hackande tänder. Vaknade upp halv åtta av en mindre mysig anledning. Årets första fyllespya TJOHO! Dock mår jag inte så överdrivet dåligt idag, hade en dunderhuvudvärk och gungande skepp i skallen men en alvedon, pizza, glass och paj senare mår man prima.

Resten av årets första dag ska spenderas framför 80-talets version av Batman. Haha värdelös film men Jim Carey är ju faktiskt med i den så måste kolla! Jag lär somna tidigt idag för jag är dödstrött. Piiiis aut bräää och ha ett rejält bra 2010!


Det roligaste med bilden är att Sofia seriöst inte kunde andas höhö


Kommentarer
Postat av: sofia folkfritt

de var faktist obehagligt ! :/

2010-01-02 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0