Play! Spielen! Jugar! Spela!

Ja det har jag och Jannica gjort idag. Fick en mindre skön privat väckning av Oliver (den jäveln!) Sedan fick jag bestämma vad jag och Janbanan skulle göra på dagen! Det slutade med att vi drog hem till mig, hämta Tobias, hälsa på Bronko, hem till THE DAHLIN CRIB och gameade The Sims 3 i 3 timmar =D

Det var skojj, min familj är fin och fick heta som min älskling Pettersson i efternamn. Sedan blev det dags för årets första träning, det var mindre kul men lite skönt ändå. Och nu sitter jag fastlimmad framför en 5 timmars lång film med glass och pepparkakor. Usch Julia inte äta sånt! Nåväl, ska upp 10 imorgon för att återställa dygnsrytmen och utföra massa, massa och återigen massa ... SPÄNNANDE SKOLARBETEN TJOHO!

Don't bring me flowers after I'm dead, c yaa

Min mindre normala kusin länka den här bilden med kommentaren "Hittade en bild på dig, dog du eller?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0