Düsseldorf macht Spaß

Under de här snart tvü veckorna har jag: Festat galet varje helg. Partydansat pü ett flygplan. Trott att jag suttit bredvid Darin pü flygresan. Träffat familjen Kutzscher. Tittat pü massa bra filmer dubbade till dülig tyska. Gütt pü fotbollsmatcher pü Düsseldorf Arena (awesome). Svullat McDonald's. Lärt känna massa söta tyska pojkar & flickor. Varit i Hofgarten och sett min tysk röka pü med vänner. STARBUCKS!. Gütt i skola (tummen ner). Blivit kär i Chill Out. Gjort slut med Chill Out. Varit 168Meter i luften, TV-tornet. Övertalat tyska pojkar att göra mina läxor hähä. Fütt en ytterst obehaglig fylla. Varit i Bonn & Köln. Varit pü Chokladmuseumet! Chillat hos Tysklands hetaste brud. Svikit McDonald's och käkat pü BK... förlüt pappa. Käkat en glass för 70spänn. Varit sjuk. Gjort fransk manikyr. Och lite onödig shopping här och där...

Än sü länge 2000spänn brända, 2000spänn kvar. Har lovat en Smirnoff till syrran och telefonpengarna börjar ta slut sü kanske dags att börja tänka ekonomiskt? nääääää

Tvü veckor kvar och kommer hinna med mycket mer, saknar er som fan där hemma. Ta det jävligt försiktigt, jag vill att alla ni ska finnas kvar när jag kommer hem <3

Best wishes, eran ängel Julia (A)


Kommentarer
Postat av: Varona

Så jävla rätt ;)

2010-01-27 @ 14:48:12
URL: http://farbodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0