Den tredje Januari

Ja, Söndag och man mår... som man ska må efter lite bärs. Iallafall hade det trevligt igår. På dagen shoppades det med mamma och syrran, seda käka vi på pizza hut. Efter det drog jag hem till nelson och där var det röj. Idag ska jag fräscha upp mig lite, äcklig som man är och pallra mig till Lindholmen. Vet inte om den här dagen ska erbjuda mer men så blir det iallafall.

Juste fan bara 5 dagar kvar tills jag åker till Tyskland en månad och jag börjar få kalla fötter :( Jag vill inte åka, jag vill inte vara borta från alla mina fina vänner så länge! Jag kommer känna mig så ensam och som en främlig med tanke på att ingen kommer förstå vad man säger. Men mina klasskamrater och fyllekvällarna får värma mig i kylan.

VI hörs alla Nobodys! Eran awesome jullan

Düsseldorf baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0