Why Not?

Fasiken vad grym jag är ibland. Idag klarade jag av idrottsuppvärmningen helt själv! Och fan vad jag improviserade men bra gick det. Till och med David berömde mig??? och sen hade jag och Ludde innebandy med mina goa klasskamrater. Dom var så duktiga så och nu är två bördor avklarade!
Sen fixade jag ju som sagt ett jobb igår, snart blir jag 16 och hoppas på något riktigt fint. Jag känner mig dessutom jävligt självsäker inför min klass nu när det gäller att prata muntligt vilket betyder att min engelskaredovisningen säkert kommer att gå skitbra!

Det är så härligt att tänka positivt ibland och det har jag inte gjort på länge så jag ska ta vara på den här glädjen.
Puss och piiiiiis aut brääää

Don't want no paper gangsta - Lady gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0