Thåström sjunger som en alkis

Igårkväll blev rätt så lyckad faktiskt! Efter bion drog Cill & jag hem typ vid halv tolv tiden. Väl hemma hade mina kusiner och morsan lite minifest. Så vi hängde på och gjorde våra egna glassdrinkar som blev besprutade med Baileys och Smirnoff Vodka. Det var najs. Vaknade dock tidigt imorse och hade lite bakis feeling men den är borta nu! Kroppen har inte fått vodka på länge så är säkert inte van.

Menmen, nästa helg då jävlar ska det hända massa med fuckign grejjer! Jag ska tjacka jobb, bli 16, köpa lite klappar, besöka min vän ungdomsmottagningen, gå på 40-årsfest och festa ghaaaaaaaaalet med min vän Norsken!


Dock har jag massa skit att ta tag i idag men always look on the bright side of life. Nu ska jag leka superhjälte och dra förbi Vallentuna snart, pusshej!


Ja somligas fantasi flödar vilt på fyllan. Min gör det =)


Kommentarer
Postat av: norsken

Ah, jäääävlar vad vi ska rööja!!

2009-11-29 @ 15:13:26
Postat av: jan

hahahhaha x)

2009-11-29 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0