Pimp maj rajd

Okej ska vi snacka "jag lackar på" höhö
Jag lackar på Max!!!
Jag lackar på alla MTV's program som är så jävla fejkade!
Jag lackar på folk som får MTV's program att framstå mer äkta än dom
Jag lackar på att jag sitter och svullar After Eight som bara gör mig tjock & ful
Jag lackar på att det är Söndag!!!!
Jag lackar på att det är skola imorgon
Jag lackar på att jag & David inte planerat morgondagens uppvärmning
Jag lackar på folk som har samma meddelandesignal som mig!
Jag lackar på folk som inte läser både Dessie & Kissie HALLÅÅÅ LIXOMWH


Ah men nästa helg ska de fan hända grejjer för annars begår jag brutalt självmord =)
Eran fina Jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0