ni får kalla mig IG barn, helt okej!

Idag har jag vart på bra humör en del av dagen och sedan har folk kommit och sänkt mitt humör, det som har sänkt mitt humör är att jag träffat fem stycken av mina hatobjekt påvägen hem!!! VAD FAN lämna mig! Precis så kände jag , äckliga så att jag höll på att spy, sedan när jag sitter snällt på tåget är det några ungjävlar som sitter och kastar pappersbollar på mig och sparkar på mitt ben de slutar med att jag får ett lättare anfall och talar om  för de små jävla hatungarna att dem inte känner mig och borde lämna mig ifred och de gjorde dom inte, jag blir lack!!!! Sedan har jag matteprov imorrn, gud hjälp mig! skönt att jag kan... hmm låt mig tänka.. .ingenting!! Det som höjt mitt humör är att jag införskaffat mig en bh och en tröja även lite choklad och cola.. det var nog allt, historian gick också dåligt, hej ig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0