It's A Beautiful Day!

Gjort är gjort, som jag brukar säga när jag stirrar på en tom Ben&Jerry glass i mitt knä. Men jag har iallafall inhandlat en chokladkalender nu, vilket är ett måste varje Decembermånad. Jag har även skrivit mitt svenska referrat nu om typ "nya Picasso". Whatever...

Jag funderar starkt på att ansöka om ett nytt efternamn! Johansson är liksom Sveriges vanligaste och så jääävla booring! Om jag nu ska byta ska det bannemejj bli LAMPARD! Seriöst! Jag är sjukt taggad på det här. Julia Lampard. Awesome! Vet dock inte om det går men jag ska försöka ansöka iallafall, men rykten säger att det kostar 2000spänn att byta efternamn så det kommer nog ta ett tag tills jag skrapat ihop de slantarna.

Nu påminde Karoline mig också att Paradise börjat hehe jag är verkligen dålig på det där med tiden. Har även fått en fin present av min fru Sofia som glädjer mig starkt! Fan va fräscha vi kommer bli.


Julia Lampard... Hmm funderingarna rullar på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0