intressant msn konversation

sofia säger:
hm varför tycker folk jag ser liten ut på håll då --.-

Lampaard säger:

haha venne

jag ser antagligen lång ut

sofia säger:

ääh tyst

Lampaard säger:

haha ;D

hur lång e du?

sofia säger:

jag vet inte

Lampaard säger:

1.56?

sofia säger:

okej nu tog du hårt i och förtjänar att stenas

Lampaard säger:

haha okej 1.58

sofia säger:

nu förtjänar du endast en utdragen tånagel , nippletwist och hängning

Lampaard säger:

hahahha xD

sofia säger:

men de är nog troligen att de stämmer

Lampaard säger:

du är ju inte längre än 1.60

sofia säger:

hmpf

Lampaard säger:

för jag e 1,60

sofia säger:

och du kallar mig kort? fan jävla dvärg

Lampaard säger:

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0