HATA FÖRFAN!

Okej människor, glöm det jag yttrade mig om häromdagen. HATA PÅ! För det gör iallafall jag just nu. Eller kanske sorg blandat med hat. Men man hatar det sorgliga. Vet iallafall nu att man aldrig ska ha för höga förväntningar eller ta något för givet. Jag kommer VERKLIGEN aldrig mer ha förväntningar på någon/något. Förväntningar gör en bara besviken. Jag citerar mina ibland uppkommande engelska tankar (ja jag har typ en engelsk hjärnhalva?) "I will never put myself through shit again".

Nu behöver jag en egen värld att åka till, en värld som är precis som jag vill att den ska vara. Inga förväntningar, inga besvikelser bara ett lugn som man kan luta sig på. Känner att jag inte orkar peta in fler ord här direkt importerade från min hjärna. Prata med någon vill jag iallafall...
Men Jannica svarar inte på mina sms, hon knullar väl

Syns älsklingar
Eran tomma Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0