Bloody Sunday

Åh neeei har glömt min plattång hemma hos Sofia :'( Jag kan iallafall lugna mig med att den är i säkra händer.
Idag fick jag även ett jobb så nu ska pengarna börja rulla in. Jag ska passa lilla söta Alexander! En underbar och gullig unge. Det enda problemet är att jag måste laga mat åt oss? Haha somliga har ju säkert hört historier och de har slutat mindre lyckligt. Men nu får jag ta tag i läran om matlagning så att Alexander inte tappat 10kg tack vare mig. Men det kommer bli jätte bra


Min söta kusin har ju även varit på besök. Med henne kan man verkligen aldrig ha tråkigt. Det får inte alls ta för lång tid innan vi ses igen!

P.S! Jag har märkt att barn gillar mig haha. Dock gillar inte jag barn(?) Inte de flesta iallafall D.S
XoXo Jullangööörl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0