ÄCKELMÄNNISKOR

Äckelmänniskor är nog den folkgruppen jag föraktar mest kära läsare. Upprepande gånger har jag fått frågor såsom "Vad är en äckelmänniska?" och jag tänkte bara nu en gång för alla klargöra simpla tecken på en typisk människoart kallad Äckelmänniskan!

Äckelmänniskor kan vara fula! Visst utseende är kanske lågt att klanka ner på... nej det är det inte förresten! Visst, jag har väl inte Jessica Albas ansikte, Meghan Foxs kropp och Beyoncés sk "naturlighet". Men damn vad jag gillar mig själv ibland! Dock gillar jag inte fula människor. Har sagt förut att jag tycker att ALLA mina vänner är snygga, och det är dom ju för jag skulle inte kunna umgås med människor som ger mig huvudvärk bara med blicken.

Undantag! Självklart finns det undantag, vissa människor kan ju faktiskt vara fula som stryk men sköna att hänga med så dom får la en chans. Dessutom tycker jag att de hundar som listas som "världens fulaste hundar" är grymt söta! Tycker synd om dom, de kan faktiskt inte hjälpa för hur dom ser ut, det kan däremot en homo sapiens!

 
Aj mitt huvud :(

Äckelmänniskor har även felknullade personligheter. Däribland kan bland annat självgod, dryg, töntig, jobbig, efterbliven och överdrivet hetsig ingå. Även otrevliga människor hamnar på äckelmänniska kategorin. Varför inte bara vara snäll och glad mot alla man möter, som JAG? *host*
Nej men tummen ner för folk med kassa personligheter, tummen ner för ÄCKELMÄNNISKOR!

Undantag! Jag råkar ha vänner som delsvis kan infinna sig i kassa attitydsperioder, jag nämner inga namn för så snäll är jag. Dock kan man inte ta sina snygga vänner på allvar när de har sina perioder men om den pågår under en längre tid är det bara BYE BYE!

Jobbigt!

Och det slutgiltiga testet som avslöjar om du verkligen är en HOMO SAPIENS ÄCKLIUS! KASS HUMOR!!! Botten ner för riktigt... aa värdelösa skämt? Visst, min humor är vääldigt bredd, jag skrattar åt vad som helst när som helst nästan. Men folk som verkligen drar trista och aa otroligt onödiga skämt är ju bara äckligt. Komiker kan vara äckliga. Värst är när en äckelmänniska tror att den är rolig och skrattar åt sig själv?? HostpetramedeHost

Undantag! Drar mina vänner kanske ett rätt misslyckat skratt skrattar jag ändå med dom så gott jag kan i hopp om att alla andra skrattar åt mitt skratt. Då räddar man en polare ut en knivig knipa och det är riktigt snällt.

hahahava?


Ah känns lite skönt att vara tillbaka så att man kan få skriva värdelösa skitsaker när man inte kan somna på t ex en tisdagskväll! Hoppas vi ses snarast kära vänner pyyyyyyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0