Dripp Dropp


 

Tårar som faller
Hela fasaden förfaller
Rädslan att förlora dig
Nu när du kom tillbaka till mig
Så många du omgivna av är
Medans jag ensam kvar står här
Ser dig skratta, le och titta mot mitt håll
Jag kopplar på en helt ny anpassande roll
Rädslan att förlora dig
Rädslan för att du ej vill ha mig
Rädslan att dig aldrig mer få se på
Rädslan att det aldrig kommer att bli vi två


Idag klockan 13:00 drar jag söderut, Holland närmare bestämt
Kungen Sofia blir lite in charge och får styra upp den här skiten

Over and out din lilla astronaut - Er Julia

Kommentarer
Postat av: karoline

Hej jag är in löve with a blogg, called FOLKFRITT!

2009-06-22 @ 01:29:01
Postat av: Folkpomfritt!

Folkfritt lööövs you too!

2009-06-22 @ 02:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0