vad är perfekt?

vi alla har våra fina stunder, ingen är dålig hela tiden , vi alla är inte vackra söta eller snygga, men vi alla har en egen personlighet som gör oss till dem vi är, vårat umgänge kan påverka våran personlighet, det är vi alla fullt medvetna om även fast vi påstår att vi är likadana hela tiden. Något jag alltid har haft svårt för det är sådana som ska visa sina känslor för världen, alla ska tydligen veta deras känslor, det är bra att visa känslor, men jag har alltid haft svårt för sådana människor, för jag själv håller det hellre inne, jag sätter hellre på ett leende och gör något vettigt och när jag sitter ensam då kan jag väl vara ledsen istället för att låta alla andra få höra om mina skit problem, som är ganska små, men nu gott folk hur ser det perfekta livet ut? hur ser den perfekta människan ut? finns det äns något som är perfekt ?

eran lilla sofia undrar, vem fan är perfekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0