My Life Be Like

Förlåt, deppiga Jullan borde vara ute ur bilden men jag måste bara rensa skallen lite.
Minns ni det där Desperate Housewives avsnittet (hihi me looove) där Edie sa att hon inte kunde föreställa sig gammal och trodde verkligen inte att hon aldrig skulle bli det? Och sen typ fem år senare dör hon. Så känner jag också. Jag kan verkligen inte se framför mig hur jag växer upp och blir gammal. Jag kan inte ens föreställa mig själv som en 35-åring, och då är det väl illa? Jag har haft det här samtalet med en av mina närmaste vänner och skrämmande nog sa hon att hon kände likadant.

Jag har aldrig haft bra tankar om min egna död. Jag känner på mig att den kommer bli brutal, precis som mitt liv. Varje gång jag sätter mig på ett flygplan förväntar jag mig en krasch som kommer ta kål på mig. Varje gång familjen inte kommer hem långt efter utsatt tid väntar jag bara på att telefonen ska ringa och polisen ska säga att de omkommit. Jag förväntar mig alltid det värsta, tyvärr. Det är inte det jag vill men så är det bara. Hemska människa tycker ni säkert och jag tycker också att jag är hemsk.

Men jag är det bästa jag någonsin kommer vara och jag älskar mig själv!


Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0