I Hope It's Gonna Make You Notice

Om jag fick bestämma
Skulle jag göra havet blåare
Gräset grönare
Luften friskare
Om jag fick bestämma min dag
Skulle den innebära lycka
Skratt, glädje och tid med dom jag älskar
Om jag fick bestämma min dag
Skulle alla problem vara som bortblåst
Jag skulle stanna där jag är nu
Inte åldras en dag till
Inte få suddigare minnen
Om jag fick bestämma min dag
Skulle allt bli som jag ville
Jag skulle då för en gångs skull få bestämma över mitt liv
Jag skulle då för en gångs skull verkligen känna mig levande
Sedan när dagen lider mot sitt slut
Lämnar jag över kontrollen till en nära vän
Låta den för en gång skull bestämma sin dag
Är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0