Ett litet rop från kalla Norrland

HALLÅ SOFIABRUDEN, VARFÖR LÖSEN? ÄLSKAR DIG ÄNDÅ MEN FÖRKLARA DIG SJÄLV :O

Befinner mig i (som alla smarta människor kan se på rubriken) i stekheta och händelserika Norrland
Inga invandrare så långt ögat kan nå, förmodligen liiite för många som sett Jägarna och trott alla är så..
Men men, jag får väl se lite skönare människor hemma i Stockholm då.
Det sägs ju att man inte bör stanna för länge i Norrland, man riskerar att bli trög och tro mig det vill jag intyga.
Nej detta blev ett rätt värdelöst inlägg men jag lyckades iallafall sno cirka 30 sekundrar av ditt liv så något har jag väl åstadkommit.
Förargar detta dig så skicka er lawsuit till skrä[email protected]

PUUUUSS och massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0