Åh, polly va gott!


Kakao, denna bloggen är inte seriös och jag förstår inte riktigt vad du menar med "hantera den"...
Finns det en policy som säger att man MÅSTE ha dagens outfit, dagens-jag-gjorde-det-här-tråkiga-idag-som-ingen-bryr-sig-om-egentligen-men-jag-är-bara-glad-att-jag-får-skriva-ner-det, dagens modetips, dagens smink, dagens tankar (som egentligen inte är saker du tänker på utan de råkar bara stå på MSN's förstasida och du finner det ett lämpligt ämne till en start på stora disskutioner på din lilla blogg vilket leder till många kommentarer som du kan flasha med inför dina "polare"). Rätta mig om jag har fel, men det som är unikt med den här bloggen är att inget sådant hamnar här :) Kul va? Och om detta inte passar dig så finns det ju faktist cirka trehundraåttiofemtusennittiosex andra bloggar med det konceptet du söker efter. Så hej svejs på dig <3

Åter till vad inlägget EGENTLIGEN skulle handla om... Juste SISTA ARBETSDAGEN IMORGON!
Fast det var inte heller grejjen med detta inlägg... aja jag får väl sova på saken

Puss och godnatt, eran Jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0