Tobias!

Ah äntligen hemma i wunderbara Wallentuna. Jäklar sicken tid det tog. 9 timmar att åka till Skåne och 8 timmar att åka hem. 9+8=17 (MVG I MATTE) 17h bilåkande = får aldrig tillbaka dom timmarna TACK pappa!

Just det, det var ju den dära julaftonen häromdagen. Min andra för i år, har haft 3st nu. Hihi och jag har fått:
En till Scrubs box!! häär ska knarkaas
2500kr!
Massvis med presentkort
Skärmskydd och Scullcandy hörlurar till ajpådden (som för övrigt behöver ett namn!)
The Fame Monster - Lady Gagas nya album =D
Haha The Sims 3 Destination!!
Windows 7, Windows Office Studen Packet & Virus skydd
Fina underkläder

Och sist men absolut inte minst! EN DATOR!!!! ÅÅÅH BLEV GLAD SOM ETT BARN NÄR JAG ÖPPNADE DEN!! EN FINFIN TOSHIBA DATOR, som härmera är min absoluta pärla och har döpts till Tobias "Tobbe" Lampard. Han är fin och bra!

Vad fick ni i jul då sötnosar? Jag är iallafall supernöjd! Syrran fick navelpiercing i julklapp som hon tjatat om i 4 år, så nu vet jag vad jag ska önska mig till nästa år ;)

Pe y ess ess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0