Sweet Sixteen!

Åh sicket lyckorus jag har! Sexton år är man nu då. Känns roligare att bli sexton än vad det kändes att bli femton. Säkert bara för att man kommer ett snäpp närmare 18 ;)
Anyway, idag har jag fått massa gratulationer, kramar, skratt och massa kli på ryggen av snälla människor. Lina visade även ett skitroligt filmklipp, som jag ska lägga ut här soon. Sen har jag även fått mina p-piller nu, ääntligen slipper jag oroa mig för att dom ska vara slut.

Min dag har än så länge rullat på kanon, liksom strålande solsken när jag gick upp och "I Gotta Feeling" pumpandes på MTV när man vaknade! Nu har farfar kommit hit och snart droppar Norsken & Jan Banan förbi och lämnar sina presenter. Sofia kan ju inte dirr lämna sin present men det ska bli superkul och megaskönt att få den ;)

Minns ni även min lilla vän från i somras? Sköldpaddan Jackson! Han kommer till oss över helgen så han ska jag gosa med. Nu är det iallafall middag och snart tårta och presentöppning! Berättar sen allt jag fått.

HIHIHIH Va häärligt att fylla år! Och nästa extremt viktiga människa som fyller år är ju Karoline men den missar jag :'( (snyft på den)

vg-happy-birthday.jpg happy birthday image by gothictheodora
Dessutom kommer helgen nog att bli kanon! Det gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0