SNÖ!!

ja för er som har kollat ut idag har ni sett snö, lycka! Jag blir glad av snö och dessutom passar de perfekt till julen och en till sak är snöbollskrig eller att mula nån (dock inte lika skönt att bli mulad) idag har jag hunnit med att mula Jeppe och Anton mohahahaha men dock så fick Jeppe in en fullträff mitt i pannan på mig så jag kände mig inte så bra längre -.- och jag har hunnit frysa om fötterna och insett att jag måste rå plugga till geografin som är imorrn och jag har prov på torsdag i matte? bra ? Men iaf nu ska jag till stallet och frysa yttligare och jag har kommit på en önskelista :D / snöälskare snäckan



jag längtar till och åka lite bräda eller skidor också, jag och linnea chillar lite i åre på bilden bah, nu blev jag hel sugen på att göra något kul , de blir sälen i år iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0