Snäckan här

ja som sagt jag har ju slutat gymma eller iaf tagit en break så länge som jag har två hästar plus dö mycke plugg! jag borde plugga nu men istället slänger jag in ett inlägg. Som alla tror pluggar jag galet för jag säger alltid: jag ska plugga sen , men saken är den att de aldrig kommer något sen utan plugget stannar där de alltid vart och de händer inget med mina studier.. DÅLIGT! till saken jag gymmade idag på idrotten de var för övrigt skönt och göra de, röra musklerna lite som sagt. Men till saken inser jag faktis att man blir stark av ridning för i min klass (tjejer) är alla svaga och dom gör ingenting förutom att spela lite boll medans jag rider och är mycket starkare, kan va därför jag kan va lite hårdhänt ibland, inte min mening men ibland bara händer de, jag är van att bli på pucklad lixom så de har blivit att ja gör detsamma typ som så kan man väl säga? De här var för övrigt mitt längsta inlägg hittlils i hela mitt liv nästan . heh btw jag kommer vara nervös en vecka nu och har dessutom ett geografi prov, en geografi inlämning på två sidor som jag inte börjat som ska va klar på onsdag och ett matteprov i veckan och läsa ut 200 sidor i en bok och skriva två läsloggar? detta lär inte gå något vidare! det var allt puss eran snäckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0