Schnee

För övrigt så red jag även för första gången på 7 år igår! Läskigt för hästen började trava och vända helt random och det var långt ner till marken (1 meter) och jag har höjdskräck så lite nervös va jag. Dock var det mysigt :)
Men alla bara skrattar när dom hör att jag ridit haha, visst kanske inte är min grej men ;)

Idag har även lilla Johansson släkten kommit förbi och sicket jävla liv det är på 20pers! Kul att jag är sjuk också, då är det ännu roligare att träffa släkten. Tur att min Kusinfittamin var här och min morfar. Han kanske inte har varit världens bästa morfar men han och jag är så jävla lika på alla sätt och jag vill träffa honom så mycket som möjligt innan han lämnar jorden. Jag fick massa presentkort, skönhetsprodukter (b la en chokladsansiktsmask maha!) och en ny scrubs box!

Känns som att alla ska på utgång ikväll förutom lilla stackars jag. Men jag är sjuk med feber och äcklig hosta. Som medicin ska jag ägna kvällen med massa ipren & alvedon, Ben&Jerry glass och Scrubs marathon. Hoppas alla andra jävlar blir riktigt bakis imorgon! >=)

När vi väl är inne på imorgon, om jag inte är allt för sjuk ska jag ha Pirates of Carribean marathon med min gamle vän Filla :) Det ska bli mys och på måndag kanske jag ska shoppa med kusinen. Tisdag bär det av till Skauneee. Skriver ner allt jag ska göra här för min kalender är borta och då försvinner all koll jag brukar ha.

P.s Sofia är en mycket ond figur och jag funtar på att begå en rejäl ondskefull hämnd!

Piis aut brää, förhoppningsvis kan dom här människorna göra mig frisk!/Julian


Kommentarer
Postat av: norsken

mohahaha, bakis är jag då inte, trots kvällen! ;D

2009-12-20 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0