Random SMS

Tänkte göra någon som INGEN annan har gjort tidigare höhö.. Slänga upp onödiga sms därförattjagharjättetråkigtochkanintefåtidenattgåsnällakaninteklockanblisju!

haha, jag typ ber om ursäkt för att jag är dålig på att köpa julklapp ^^ <3
Hahahahahahahaha du är så JÄVLA rolig julia !
Fan vad roligt vart? I hagarna i Lindholmen?
Hahaha jag hatar dig
Gayskåning på riktigt
Okej vad mysigt :) hur gåre med dej o killarna? :D<3 Paradise hotel ikväll kl 22 :D:D<3<3
Det kanske finns fem. Höhö vem vet vad hon har mella bena (H)
Kan du komma på en smart affärsidé?
Jaha men om du e med alex be tt få kolla en hårt som sagt var (wtf mamma?)
Dr Cox är fön skön
Vet inte jag stalka bara din facebook sida lite :P
Visste inte farmor om att ni hade fest där?
Ångrar du dig (H)?
Hej alla festsugna vallentuna och täbybor :) jag hoppas ni verkligen är sugna på att hitta på något kul ikväll för att jag är det och jag fråga dig! Vad du tänker göra ikväll, med vem och när :) Svara omgående så jag inte hinner svara på alla utan måste sitta uppe hela kvällen och läsa igenom alla :) puss <3
jag får väl typ säga grattis :'(:'(:'(:'(:'(:'( <3
Föredrar att smsa med dig(a)<3
JAAAAAA SÅ ENKELT BLIR NI INTE AV MED OSS!! :D :D
Du glömde att skriva haha :)
HaHa! Din lilla Nöt<3
Ja! Och smeka han xD haha

Aa nu får det räcka höhö jag sitter och skrattar lite grann här för mig själv.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0