Paradise Hotel

Åh jag hatar Greta! Hon sabbar spänningen när hon berättar allt för Catja!!! Jag gillar att Rami skapar bråk, like it a lot! Lite action höhö. Plus, Jackie & Andreas i samma rum mohahha fajt! :D

Whatever, fick precis reda på att vi inte har någon svenska imorgon = sovmorgon! Åh jag älskar att min linje är såå chill! Jag råder alla 94or som läser detta att välja WORLD WIDE LANGUAGE! NAJS SCHEMA, KNAPPT NÅGRA LÄXOR/PROV OCH GALET ROLIGA UTLANDSRESOR ;)

Hmm vad ska jag göra nu då... Aa juste typ stanna uppe ännu längre än tänkt från början since jag ändå har sovmorgon hihihi. Chill out pysar! / J,

Aa som ni ser, min lycka är obeskrivlig! Btw, Greta slängde dagens blondincitat "Asså mitt hjärta har slagit i 3timmar nu"
NO SHIT?? INTE LÄNGRE?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0