Ond

Ibland kan djävulen inom mig ta över, idag gjorde den det lite grann. Jag, Varona, Josefine & David sitter i hallen och läser något engelska häfte. Då börjar Varona snacka som en äcklig brittisk klimakterie kärring. Jag ber henne artigt att lägga av i något i stil med "HÅLL KÄFTEN VARONA!". Jag blir avvisad till bänkarna på andra sidan då, men det leder bara till motkontring. Jag tar Varonas mössa och springer upp mot ingången till estetarnas hall. För de som inte vet är estetare Varonas största skräck. Sicken tajming att ett par estetare råkar traska förbi då också. Jag ber dom snällt att ta med sig mössan in till deras hall och lägga den där. Dom tittar på mig och skrattar med obehag och frågar varför. Jag förklarar mig och de slänger onda blickar mot Varona. Hähäh sen tar dom med sig mössan och jag studsar glatt tillbaka till mina kamrater. Varona får panik och ber Josefine desperat att följa med in till estetarnas hall för att återfå mössan.
När hon kommer tillbaka darrar hon av skräck och förbigående estetare slänger hatblickar till henne. Höhö jag kan möjligtvis ha förstört Varonas skolgång några dagar framåt men man tjaffsar inte med mig ;)


Personligen tycker jag att estetare är rätt gulliga och annorlunda. Menmen, jag kan väl inte säga att jag heller har normala farhågor.
Pyyss eran Lampaard!

Nu ska jag läsa mina älsklingsbloggar Kissie och Dessie åååhwwwhwhh jag älskarwh dom!! Dessie härmar INTE Kissie!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0