Nu får det vara nog

Okej nu får det fan ta slut. Jag tänker fan inte stoppa i mig något mer skit eller mat för jag vet nu att jag är på väg åt fel håll. Jag har väl alltid tyckt att jag inte är smal men inte brytt mig för jag vet att jag inte är tjock. Och om något random säger att man är fet så skiter jag i det, men när ens familj börjar säga saker som att "du kanske borde tänka på vad du stoppar i dig", "man ser att du har gått upp i vikt" och "du börjar bli lite rund", då får det fan vara nog. Fyfan vad jag hatar mig själv för att jag låter mig själv käka så jävla mycket skit. Jag har bra ämnesomsättning och utan den hade jag fan vägt 100kg. Men den klarar inte av så mycket som jag käkar nu så nu tänker jag fan inte käka mer. Inte när min familj säger så där.

Jullan mår psykiskt dåligt och behöver inget stöd och inga jävla försök som "du är visst smal" och blablabla för nu skiter jag verkligen i det. Nu ska jag ut och ta en jävligt lång lång lång promenad så man får bort äckligt fett och jag tänker inte sluta gå men äta ska jag sluta med! SÅ DET SÅÅÅ!!
En lite halvt sur och lessen Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0