Not a sinner nor a saint

Igårkveel badades det jacuzzi hemma hos oliver med några människor. Vi hade utfrågninar med tema dirty sex & relationer. Det var.. aa haha vette fan vad jag ska säga. Menmen, vi hade det la trevligt eller jag hade iallafall det. Kvällen blev ju mycket bättre än vad jag hade trott, först var det tänkt att jag skulle sitta hemma som en uggla och "umgås" med familjen. Nixnix! Efter jacuzzi blev det bastu i förmodligen världens största bastu.. (irooonyyy) oooch sen var det bara att pallra sig till tåget. Jag blev dock tvungen att kubba för mitt kom tidigare.

När jag väl sitter på tåget och lyssnar på radion kommer en låt som tog mig tillbaka till tidiga 2000-talet. Alcazar! haha shit vad jag älskade dom när jag var liten. Och imorse la lisa upp en bild på min gamla klass från Karlberg också från något tidigt 2000-tal. Känner att jag börjar åka tillbaka lite i tiden och njuta av den faktiskt bra barndomen som man hade.

Inte för att mitt liv på något sätt är dåligt nu men... Äh whatever, if I could turn back time!


Missa inte snyggingen nere i vänstra hörnet ;)
Pyss eran stooora Jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0