Mutter

Inga piller eller mediciner på hela helgen och jag har mått finfint. Dock bara hjärtstick och lite ont då och då. Men den här veckan sätter allt igång igen, bort från det naturliga livet, fine for me!

Anyway, inatt kände jag verkligen på mig att jag kommer bli en bra mamma. Min lillasyster sover i rummet bredvid och får hemska hostattacker i säkert 10min. Jag smyger in med ett glas vatten och pratar lite lugnt med henne. Sedan när hon slutat hosta och nästan somnat igen drar jag in till mitt rum och somnar om med stolthet i kroppen. Kände mig som en riktig morsa! hahaha

Den här veckans hälsokost har dock inte börjat särskilt bra, hamburgare, glass & kladdkaka... Men jag gillare (Y)
Plus att jag är jäävligt nervös inför imorgon!! Sofia vet varför höhö.

Men plus för dagen är att idrottsprovet gick som på räls trots 1timmes pluggning!! Och så ska jag bara rätta min feedback på historiaprojektet så sen är aaaallt som har med skolarbete försvunnit för alltid det här året! :D

Hmm förresten snubben som kom in till paradise hotel igår verkar rätt osmidig. Han borde nog iaktta lite mer, som Cimon sa. Jag håller verkligen på Cimon och hm.. Jackie =) hahaha juste nicklas har paradise hotel soundet till ringsignal x')

Anyway allt ordnar sig, tro mig!/Jullangullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0