Julia Lampard

Nu har Julia Lampard 16 år detta:

  • En Ny IPOD TOUCH!!!
  • Svart Boomerang jacka
  • 500kr på Glitter
  • 250 kr på Gina
  • 1 låda med pepparkakor & godis
  • Hårsnoddar
  • En Toblerone, 1 Marabou & 1 Pistachio
  • Spabehandling med Sofia
  • 2 Scrubs boxar
  • En kjol och tröja
    200 kr

De söta presentgivarna har varit riktigt duktiga! Och på fredag skulle jag få ännu en till present av Karoline och Jannica :O Jag tror jag redan vet vad det kan vara ;)

Nu återstår bara att köpa ett omslag till iPoden som ska ligga förvarad i förpackningen tills dess! (maha jag blir alltid så försiktig med nya grejjer men vänta om typ 1 vecka) Och så måste kjolen bara bytas till en annan strl. Sedan så ska ju jag och Sofia myyysa galet på ett spa. Och så ska det ju bli fest hela helgen. LIKE IT A LOT som K brukar säga.

Nu är det såhär att jag ska koka te, mysa framför Scrubs och sedan ska jag vara grym på morgondagens engelska redovisning! PUUSS


I GOT MY BABY BACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0