jag har tråkigt ja /snäckan

 

ÅRET.

Hur har året 2009 varit för dig? ett sjukt najs år men samtidigt väldigt sorligt
Bättre än förra året? ja de skulle jag nog kunna säga
Har du träffat några nya vänner? nja inga nya vänner men har blivit tightare med folk ex julia
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? att jag faktis va seriös med en dude och vilket soft år de vart
Har du flyttat under år 2009? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? knock you down ska jag väl svara nu vaA?
Isåfall vilken? Keri Hilson - Knock you down
Har du druckit alkohol? självfallet
Har du rökt? dålig fråga ger dåligt svar
Har du kysst en främling? javisst de har jag hunnit med

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? både bra och dålig
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ingen pojke
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft sex någon gång under året? yes baby
Har du haft ett hemligt förhållande? beror hur man ser på saken


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej
Har någon i din släkt avlidit? ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha ja
Har du varit i slagsmål? haha jodå

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja men jag tänker framåt
Isåfall vad? sånt som inte ska tas upp
Har du skämt ut dig? Oh god yes
Har du ljugit för en vän? ja tyvärr
Har du varit ute en hel natt? yes every night
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? självklart
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? jadå

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Tibble Fristående Gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan? hah jadå men inte seriös
Hatar du någon i din skola? Ja de gör jag
Har du gjort något framsteg? Jag har blivit enormt mycket bättre på att rida, har även skaffat mig andra talanger som jag inte visste fanns ^^
Har du haft alla rätt på ett prov? emh nej?

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Japp
Har du förlorat en vän? yes eller man har kommit ifrån varandra
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja faktis 
Har du gått bakom ryggen på en vän? jag vet inte riktigt
Har du ljugit för en bästavän? nej jag kallar ingen min bästavän så de kan va de
Har du haft en relation med en vän? haha 
Har du många killkompisar?  ja nästan alla mina kompisar är killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0