hejj

okej jag skrev ett inlägg om att jag åkt pulka idag med kristoffer Klock,vilket va as kul även fast jag förlorade mulningen och voltrade ner för ett berg med himla fart faktis. börjar halv elva imorrn och de som gjorde min dag var väl att vi slutar imorrn, tibble alltså och vallentuna slutar på måndag de var lixom moahahahahha känsla... iaf idag har jag fått pepparkakor och ätit bilar de har jag fått på lektiontid alltså och lämnade skolan vid tolv, mycket mysigt och jag glömde och nämna att Tibble äger Åva stort och att Åva tar alldeles för hårt på de här med snöbollskastning och förstöring av hela deras skola.. Tibble har bara visat vem som är bäst igen och de kommer väl fortsätta i alla år om jag har rätt!

och nu har jag en liten sak på hjärnan . Alla brudar måste seriöst släppa till lite, vad gör de att få lite snö i ansiktet och vad gör de om en random brud kallar dig slampa och vad gör de att du skämmer ut dig när du halkar på isen eller snubblar i trappan, kom igen ni dör inte!

/ SNÄCKELISUSUSH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0