FK & JJ

Igår var jag som sagt på bio, men det var inte kvällens höjdpunkt. Nej för det hände nämligen på McDonald's! (Tjockis tänker ni, men NEJ det var inte den underbart gudomligt goda choklad donut'en som jag skulle kunna döda för att få en årsförbrukning av!) Nej, för vi stötte nämligen på ett par celebrities! Haha visserligen räknas dom som C-kändisar... eller kanske Ö-kändisar, whatever! Bloggerskorna Paow & Dessie råkade befinna sig på donken med en snubbe. Haha jag och felicia kunde inte sluta titta, även fast man inte vill. Egentligen borde jag ha gått fram till Paow och frågat varför fan hon publicerat en bild på ett par tjejer från mitt fotbollslag utan tillåtelse och spottat henne i hennes transautseende fejja! :)

Iallafall vi stack därifrån, tjacka massa popcorn & läsk och gick på das toilette zweimal. Såg även min gamla klasskamrat Sara där men orkade inte vara social och säga hej. (Trevliga Jullan). Felicia darrade dessutom som en ekorre under hela filmen medans jag bara satt och skratta. Vi hade dessutom turen att få en riktig BITTERFITTA bredvid oss och sådana orkar man inte med! Vi hade även Grabbarna Grus längst fram i biografen men dom var näjs. Haha juste, för er som har sett slutet, ni vet när hon skriker och han springer ner och båda skriker och sen blir det helt tyst. Då skriker Felicia ashögt "HAN HAR DÖDAT HENNE!! hahaha x) Alla i hela salongen brister ut i storgarv. Det var lite rätt otråkigt sådär i kanten! Slutet tycker jag fortfarande är vidrigt och jag var tvungen att hålla i Felicia som en 3-åring den här gången också :P

Iallafall, åter till the present. Idag vaknade jag kl 2 (Y) och blev lite halvt stressad. Men jag har slagit in syrrans julklapp, städat mitt rum och packat. Nu återstår bara att vänta på att min käre far kommer och hämtar upp mig så vi kan köra till Lindholmen och hämta Karolines julklapp och min saknade plånbok. Sen ska jag och Jannica fika lite.
christmasimage26.jpg scary santa image by risparmia
Vi får se hur dagen slutar, but I'll be back fuckers! /Juliää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0