Everyday Normal Guy

Städa upp på rummet, packa sista skiten, försöka plugga, gymma lite grann och sedan lämna vallentuna!
Jag gillar att mitt liv har varit så händelserikt den här veckan... men rätt skönt att allt är lugnt ändå. Musik kan verkligen hjälpa en genom allt typ. Timbuktu har fått äran att pigga upp mig lite grann. Skumt idag förresten, igår när jag åkte tunnelbana spelade the voice Det ordnar sig och idag när jag skrev min Kina uppsats på datan och lyssnade på radion spelades den låten igen!!! Ett tecken från ovan? Maybe baby! Nu halvknarkar jag iallafall den och Alejandro på spotifyyyy.

She wears high heels I wear sneaker, she's cheer captain and I'm in the bleachers.. dadada I loooove mjuusic, ska lyssna lite på Leona Lewis igen snart polaarn! Juste, plugga till idrottsprovet... Damn! Aja pyyyysss eran Jullis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0