BURN!

Nehepp, ingen sömn alls för Jullan blev det. En halvliter Burn senare, lite sjuka ego bilder (tidsfördriv), massa Tv-Shop, en nyvaken morsa, hemmagjord läppförstoring (shiat ni ska se mina minimala läppar!! Linda Rosing watch out!), massa musik och lite Waitress game senare är det bara en timme kvar tills klockan ringer. Så varför försöka sova nu och vara trött som ett lik när satans klockjäveln ringer? Nej, nu ska jag nog hoppa upp och käka lite frukost, packa ner Julmusten som blir min life-saver i skolan idag (sockret) och göra mig iordning i snigelfart.

Känner mig jättepigg faktiskt! Skulle kunna springa ett maraton! Njaa, men spela en innebandy eller fotbollmatch. Haha känner på mig att jag kommer vara bokstavligen död i skolan idag, men finns ändå inget viktigt att göra där så spillerill! Dock inte så bra ikväll när jag, Karoline & Jannica ska titta på idolfinalen. Karolines soffa lär bli min sovplats för kvällen. Nej nu skriver jag bara massa onödigt skit, men sockret pumpar i mina fingrar mahahaha!!

Puuuuuuwsh

hahahahahahahahahahah, humorn ligger på topp kl. 05.58!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0