BRONKO!

Idag fick familjen en tillökning. Den blåa campingfisken Bronko! Alex blev så inspirerad av Klocks inköp av fäsk att hon var helt hysterisk när hon klev innanför hemmet idag. "JULIA VI MÅSTE HA EN FISK!". Jag märkte verkligen idag att jag och syrran delar samma impulsivitet, inge planer utan det är bara att köra på! Så off to Täby we went och tjacka skönheten. Skål, stenar och annat skit betalades också för. När jag berättade för världen att jag skaffat en fisk fick jag svar som typ: "Haha, åååh TACK :D", "HAHAHA DU ÄR SKÖN XD", "Goodie", hahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahah en fisk?!XD", "haha fan vad gulligt!", "Okej :S" & tre hela sms med massa hahahahahha....

Blandade känslor som ni ser, men syrran och jag är iallafall stolta över vår lilla pärla. Han är blå och jättefin! Vi döpte honom även till Bronko för att hedra farsan lite på något vänster som heter Branko. Hihi pappas rekation var rätt rolig när han upptäckte sin nya "son". Men detta är lite av en revolt för att vi inte får en hund! Iallafall, han har levt hos oss i snart två timmar! Fattar ni! Han lever fortfarande! Underbart om han klarar av natten, min familj är inte så överdrivet bra på det där med smådjur. Hade ett marsvin som gick en sorglig död tillmötes när jag och syrran var på landet med mormor och ansvaret lades på mina ansvarstagande föräldrar. Dock var marsvinet frusen och hård som en tegelsten när vi kom tillbaka... Mamma och pappa hade glömt stackarn hehe.

Iallafall, jag älskar impulsivitet! Kommer nog säkert slänga upp en bild på Bronkoooo senare. Men eftersom det bara är jag och pappa hemma ikväll blir det nog Pizza & Ben&Jerry framför Simpsons The Movie!! :D
Sista dagen i skolan imorgon hipp hipp hurra!! Eran Julijäää

Buhu när jag sökte på google för att hitta en bild på campingfisk för att ge er en hint om hur Bronko ser ut kom det upp en tallrik med fisk och ris på!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Sushi :)

2009-12-17 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0