2009

ÅRET.

Hur har året 2009 varit för dig? Ett jävligt händelserikt år, skitmånga saker har hänt non stop
Bättre än förra året? Hmm mjaa förra året gjorde man inte lika många misstag, men har nog haft det farligare och roligare i år
Har du träffat några nya vänner? Åh ja, träffade ju min favorit Sofia 2008 men började umgås i år
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? När jag klippte av allt mitt hår (typ), när jag dog hos sofia och när jag var i Spanien
Har du flyttat under år 2009? Nix, eller jag har flyttat hem kan man säga. Hela 08 bodde jag nästan hos familjen Dahlin
Har du hittat en ny låt som du älskar? Aah massa! Bästa är nog Alejandro & Bad Romance med Lady Gaga





Isåfall vilken? Alejandro - Lady Gaga
Har du druckit alkohol? Nej då!
Har du rökt? Nej då!
Har du kysst en främling? en främling, nej. Flera främlingar, ja!

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? När det väl började hända något visade det sig bara vara ett fet jävla ´misstag
Har du varit kär? Nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? Hmm ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Japp
Har du haft sex någon gång under året? Yesbox
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha nej


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nix
Har någon i din släkt avlidit? Faktiskt inte
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Bara mig själv
Har du varit i slagsmål? Nej, jag är snel

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Typ 75% av allt jag gjort :)
Isåfall vad? Bl a låtit alkohol tagit över liiite för mycket liiiite för ofta
Har du skämt ut dig? Oh yes
Har du ljugit för en vän? Ja
Har du varit ute en hel natt? Haha japp
Har du blivit tagen av polisen? Ja, och tappade även då min respekt för dom
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja det är mys
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Japp, det är också mys

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Tibble Fristående Gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan?´Nej, bara David men han får igen
Hatar du någon i din skola? Japp fler än en
Har du gjort något framsteg? Jag har blivit mer modig och vågar prata inför stora massor, visst min käft har alltid gått i 190 men nu finns även modet där
Har du haft alla rätt på ett prov? Aa något random spanska prov

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Jaa :D
Har du förlorat en vän? Ja tyvärr :(
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Hmm aa
Har du gått bakom ryggen på en vän? Japp :/
Har du ljugit för en bästavän? Jannica? Nej inte vad jag kan komma på
Har du haft en relation med en vän? Hmm nej



Har du många killkompisar? Ja det har jag och dom är så söta så :)



BY THE WAY! Måste bara påpeka att alla som påstår att jag och Tove är lika kan lägga ner skitsnacket! :)
Over and aut


Kommentarer
Postat av: Cecilia

fan va lika ?!

2010-01-03 @ 03:32:36
URL: http://smurfhiits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0