Vett och etikett, svett och omelett

Jaha, så börjar den första riktiga skolveckan rulla iväg. Sjukt.. men klassen är faktist rätt bra. Dock rullar inte Jullans liv på så bra för tillfället. Hon får inte tag i människor när hon behöver dom som mest för att en fattig turkhorunge var tvungen att sno hennes käreste mobil. Men vem vet, snart kanske jag får en exakt likadan ;)

Anyway, helgen ska spenderas i en av Sveriges bästa städer (according to me, men inget slår väl Helsingborg och Göteborg). Min fars frus bästa vän ska gifta sig med min fars arbetspolare. Hmm... breddade vyer va? Själv ska jag aldrig gifta mig, fast jag ska väl egentligen inte säga så för vips så står jag på ett satans altare och ska bli fast. Skoldagen var överdrivet soft idag. Davido och Gullan flumma bort 98% av historia lektionen. Tänk vad mycket energidryck kan åstadkomma! Och föräldrar vill höja gränsen till 18 år???? SNÄLLA! Finns det inga viktigare saker att ta tag i än att göra livet ännu surare för Sveriges framtid? Bara för att 60 och 70-talisternas bästa år är slut...

Åter till det jag egentligen  tänkte klaga om... Jag har med en klump i halsen tackat nej till två party partys inom loppet av en vecka :'(
Sorry Ebba och Sofia, men som sagt, bröllop förstör vardagen för människor. Dock önskar jag Jenna och Fragge all lycka och evig kärlek, trots att jag inte tror på sånt.

Nej nu blev det lite för mycket osammanhängande grejjer här... Men jag vet att ni gillare för annars skulle ni ju inte läst till ända hit ;)
 

Puss och smekgull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0