Ställ er upp!

Hur låter en hund? Säg voff!
Helgen var rätt chill, den har verkligen förändrat mitt levnadsätt. Jag har väl la fyra personer att tacka. Nu längre ska jag aldrig mer ha fördommar om danderyds/djursholms bor. Mitt emot mig på bröllopsmiddagen satt jag bredvig två grabbs i 20 och 18 års åldern varav de bodde i *trummvirvel* Danderyd! Från början tänkte jag "fuck this", men ärligt talat var de jävligt trevliga. Visst uttalade de "D" och "I" lite överdrivet men efter att ha suttit där med dom i 4 timmar dog något i örat som inte längre kunde irritera sig på det. Vi delade även samma åsikter om sprit, det är till för att drickas, inte för att spruta eller kommentera om. Den äldste av dom var även en jet-settare. Hans sommar hade tillbringats i Båstad, Gotland och Ibiza *surprise*

Den andra förändringen var barn. Hela helgen hade jag en liten svans som faktist var  otroligt gullig. Hon påminnde mig om när jag var liten. En glad själ, framtidsdrömmar, hopp och glädje. Vilket inte alls existerar i dagsläget. Men tummen upp för brats och barn i trotsåldern.

Och idag hade jag och Ludmila ett väldigt intressant samtal om avsugningar. Dock bör jag inte gå in på detaljer men jag lärde mig något nytt. Nu ska jag alldeles strax kojjsa pusshej

Och Sofia är 16 år TJOOOHOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0