Sofia

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
JA!
Skulle du vilja väga mer?
nej mindre isåfall
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
haha jag dumpar inte han
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ge mig ge mig ge mig Chad mikael murray
Skulle du vilja dricka dig full nu?
visst vettu, ge mig sprit och jullan så äre klart

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

nee :'(

Kan du slicka dig på näsan?

nej :O

Kan du kolla i kors med ögonen?

ja såklart

Kan dina föräldrar lita på dig?

nej

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

HAH nej

Kan du vara på fest utan att dricka?

ja men de är svårt

Kan dina vänner lita på dig?

japp

Kan du tänka dig att pierca naveln?

mm men tänker inte

Kan du suga?

javisst
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
jaa verkligen

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

javisst

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

inte tänkt på de men de har dom

Har du ett syskon?

aa

Har du varit full den här månaden?

... aa

Har du någonsin haft sex med någon?

aaa

Har dina föräldrar ljugit för dig?

hah säkert

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

nneeeej självklart inte

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

yes

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

nopp

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nejnejnej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Stundtals.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
haah
Har du haft sex med mer än tre personer?

javisst

Har du ljugit på någon fråga än då?

nejj


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
sandra olsson
Vem älskar du?

mina söta vänner o min familj

Vem hade du senast sex med?

säger dock inte

Vem vill du bli full med?

JULLAN
Vem är den bästa artisten?
mhn olika

Vem pratade du senast i telefon med?

Jeppe

Vem har du en liten crush i?

Öhm, ingen för tillfället

Vem är snyggast i världen?

svår fråga,

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Familjen

Vem är snällast i världen?

jjaa vette fan

Vem är din bästa kompis?

vet inte
Vem vill du prata med?

mhn just nu någon

Vem sov du med senast?

Nicklas jackline o oscar

Vem såg du full senast?

haha för många

Vem vet allt om dig?

inget vet

Vem kysste du senast?

öhmn jeppe?

Vem kramade du senast?

mhn, Nicklas

Vem kan berätta allt för dig?

halv många

Vem kan du berätta allt för?

Ingen...
Vem hatar du?
Många, men älskar fler¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0