Godmorgon!

WAKE UP! WAKE UP! Julia är iallafall vaken. Har snackat med Sebbe hela kvällen och vi lär hålla på ett bra tag till. Vet inte hur många gånger vi sagt att vi borde sova haha. Även om jag är jättetrött ska jag försöka klara mig till halv fyra. Sjukt? Jag vet, det är ju faktist skola imorgon! Men bryr Jullan sig? Nääääeee

Detta störda moment kommer orsaka humörsvägningar, onda blickar och otrevligt uppträdande från Lampard om hon inte får sin Donken lunch och energidrycker. Imorgon är dessutom den längsta dagen på hela veckan! Men sista, TGIF!
Imorgon far jag till Västra ås. Ska förmodligen färga håret i helgen också.

Förresten, jag har fått ett husdjur! Jag kallar honom för Haldan. Han är lydig, pratar mycket, skrämmer mig då och då och gillar lampor. Han är singel och ungkarl. Vi är bästa polare, för tillfället. Tyvärr lever inte dom djuren så länge men jag hoppas att han klarar natten. Han är nog den fjärde jag haft under hela sommaren. Älskade Harkrankar!


Haldan och Jag önskar eder alla en forsatt God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0