Andy, You're A Star

Känner att jag tappat mitt filosofiska tänkande och bara tar dagarna som de kommer
Både skönt men ändå oroande
Vill inte bli en jämlike som bara blindt vandrar igenom livets mörka tunnel
Eller tyder detta på en positiv förändring?
Att mina tankar inte längre styr mitt liv eller att jag helt enkelt slutat tänka alls över mina handlingar?
Vart är jag på väg? Vart är jag om 10 år?
Vart är jag om 10 minuter? Inte vet jag.
Skulle mer än gärna vilja se in i framtiden bara någon gång.
Eller kanske inte, då kanske man skulle bli besviken
Äsch, livet har många svåra val.
Ett val som dock inte är svårt, är att jag skall spendera nästa helg hemma hos min gode vän Sofia.
Jag kan redan nu förutspå att hon kommer vara 16 år då
Visst är jag häftig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0